
DE VRAAG
Het Trimbos-instituut, dat met kennis geestelijke gezondheid wil verbeteren, zocht een pro-actieve cateraar voor een horecamodel dat medewerkers en bezoekers voortdurend verrast en betrekt. Een kostenefficiënt concept met een look & feel die aansluit bij de kernwaarden van de organisatie.
DE OPLOSSING
SMAAK gaf de medewerkers een stem in het cateringaanbod door ze te laten kiezen wat wel en niet in het assortiment kwam, ze zelf ideeën te laten aandragen en het aanbod dagelijks te beoordelen. Die inbreng neemt SMAAK voortdurend mee in het cateringconcept, waarbij gezonde voeding voor lichaam en geest centraal staat. Met een nadruk op lokaal, duurzaam, vers en verrassend. Het totale horecaconcept voor lunch en banqueting kreeg een duidelijk en herkenbaar gezicht onder de noemer ‘Trimboost: eat. drink. energy.’. Met smaak doorvertaald in verpakkingsmateriaal, kleding en aankleding.
Handbeschreven krijtborden, een robuuste houten counter en kruidenplantjes op tafel vormen het decor van het dagelijks wisselende aanbod van boerenbrood, bijzonder beleg, verse sappen, shakes en smoothies, soepen, salades en verrassingen als bananenbrood, quiches en omeletten.
SMAAK zorgde ook voor een bevlogen cateringmedewerkster die de kracht van het concept elke dag uitdraagt, gastvrij voor alle medewerkers en bezoekers van het pand. Met het transparante kostenmodel en slimme kostenbesparende keuzes maakt SMAAK ook de financiële kant van het concept aantrekkelijk voor het Trimbos-instituut.
Trimbos
“SMAAK heeft eten en drinken bij ons een logische, prettige en verrassende plaats gegeven, tot grote waardering van onze medewerkers en bezoekers.”